Oferte speciale

Intrebari frecvente

1.    Cum se poate efectua o comanda pe site-ul dvs.?
        1.1    Adaugand produsele dorite in cosul de cumparaturi si completand formularul online de comanda de pe site;
        1.2    Telefonic, la oricare din numerele de telefon afisate la rubrica Contact;
        1.3    Prin e-mail la adresa office@idactual.ro transmitandu-ne datele necesare livrarii: codul produselor dorite, adresa de livrare, numele destinatarului, telefonul pentru confirmare.
 
2.    Ce modalitati de plata sunt disponibile pe site-ul dvs.?
        2.1    Pentru comenzile cu valoarea totala cuprinsa intre 50 lei si 120 lei se poate plati numai prin transfer bancar sau depunere directa in contul bancar. Comanda se proceseaza numai dupa confirmarea platii.
        2.2    Pentru comenzile cu valoarea totala mai mare de 120 lei se poate plati cash la livrare sau prin transfer bancar.
       
3.    Exista o suma minima pentru efectuarea unei comenzi?
        3.1 Valoarea minima a comenzii este de 50 lei.

4.    Cat costa livrarea cadoului comandat?
        4.1 Pretul este de 18,00 lei/comanda, numai pentru localitatile in care Fan Courier ajunge fara sa taxeze kilometri suplimentari.
        4.2 Pentru comenzi cu valoare mai mare de 150 RON, transportul este oferit gratuit, numai pentru localitatile in care Fan Courier ajunge fara sa taxeze kilometri suplimentari.Lista localitatilor pentru care sunt valabile aceste preturi se gaseste in sectiunea " Livrare produse".

5.    In cat timp se poate livra produsul comandat?
        5.1Livrarea produselor comandate se face in termen de maxim trei zile lucratoare de la data confirmarii comenzii. Pentru confirmarea comenzii veti fi contactat telefonic sau prin e-mail de catre un operator.

6.    Cat de sigur este sa fac o comanda online?
        6.1Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata ceea ce face procesul de cumparare extrem de sigur. Plata se face direct la livrare, astfel evitand introducerea datelor din carduri.

7.    Oferiti serviciul de impachetare sub forma de cadou? Daca da, cat costa?
        7.1 Momentan nu avem acest serviciu disponibil .
 
8. Ce se intampla daca nu imi place sau nu mi se potriveste produsul comandat?
        8.1 Daca nu sunteti multumiti de calitatea produselor cumparate din magazinul nostru online, puteti returna produsele in termen de 14 zile de la data achizitiei, fara ca ambalajul original sa fie deteriorat. Noi va vom returna intreaga suma platita de dvs. sau puteti schimba cu produse de aceeasi valoare. Costul livrarii produsului returnat catre noi va fi acoperit de dvs.
        
9. Conditii de returnare:
        9.1    produsele nu trebuie sa prezinte deteriorari cauzate de cumparator;
        9.2    produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original
        9.3    ambalajul trebuie sa fie intact/sigilat
        9.4    produsele trebuie sa fie nepurtate
        
10. Ce pasi trebuiesc urmati pentru a returna un produs?
        10.1 Trimiteti prin curier produsul pe care doriti sa il returnati. Acesta trebuie trimis in cutia sa originala, impreuna cu factura si certificatul de garantie. Va rugam sa ne contactati pentru a va comunica adresa care trebuie trecuta pe colet. De asemenea, pentru restituirea sumei de bani achitate, este necesar sa le precizati celor de la firma de curierat ca asteptati ramburs suma respectiva. Banii va vor fi trimisi in termen de 24 de ore de la momentul in care noi primim produsul inapoi, prin acelasi curier.
           
11. Pot returna un produs si sa comand in locul lui altceva?
        11.1 Da,in acest caz, procedati la fel ca in cazul returnarii, cu mentiunea ca:
        11.2 in cazul in care valoarea noului produs este mai mare, diferenta va fi achitata la curier, in momentul in care se face livrarea
        11.3 in cazul in care valoarea noului produs este mai mica, va rugam urmati procedura descrisa mai sus si anume sa mentionati celor de la curierat diferenta de bani pe care o asteptati ramburs.

Powered By Codelabs. All Rights Reserved ®ID Actual SRL 2015